torsdag 10 januari 2013

1 dag över..

Känner mig inte lika stressad idag som jag varit de senaste dagarna.
fast jag kan fortfarande inte sova på nätterna.
har inte orkat gå runt på stan idag, så har mest bara suttit hemma.
hängt lite tvätt typ.
vi skulle ha haft kevin idag men han fick magsjuka på dagis.. jippie.
och jag skulle inte palla med magsjuka nu när jag snart ska pressa ut en hel onge..
stackarn, det är så synd om lillploppen.
de blir så yngkliga när de har magsjuka.
fast vem blir inte det?
gick runt en snabb sväng på erikshjälpen förresten.
vågade knappt gå in då jag skulle krevera om någon kom fram och pratade med mig.
vilket det gjorde..
"oj vad stor du är..."
(lite udda eftersom jag är jätteliten för att ska ha barn igår)
jag skrattade falskt och gick snabbt därifrån.
usch vad jag är less på människor just nu.
blä.

fick iallafall finaste blommorna av älskling idag.
som han hade satt ihop alldeles själv.
och en liten present :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar