lördag 12 januari 2013

Fredagsmys?

Värsta myskvällen vi fick.. skulle göra milkshake till mig och älskling.
gjorde den i min nya matbredare jag fick av päronen i julklapp.
allt gick finnemang och den vart supergod.
skulle bara hälla upp den i glasen, då knivbladen i matbredaren (som såklart inte sitter fast) lossnar och faller ner mot golvet..
.."nej nu blir det milkshake på golvet.." tänker jag och av reflex fångar opp bladen med handen i luften.
som är så fruktanavärt vassa och som skär rakt in i handen på mig.
så istället för bara milkshake blev det både milkshake och massa blod på golvet.
det bara spruta ut blod.
tur jag har min älskling som kunde ta hand om mig.
shit vad jobbigt det var.
men jag lyckades att inte svimma.
för en gångs skull.
så det vart nästan en tripp till sundsvall där.
de tyckte jag skulle komma, men fy fan vad onödigt det kändes.
men det vart ett ganska köttigt jack så vad skulle vi göra?
jo vi åkte till morsan istället som hade lite grejer och plåstrade ihop såret.
som förhoppningsvis håller ihop så det läker fint.
men otrevligt var det. fy fan.

Laugh.. eller vad är det det står på handen min?? haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar