måndag 14 januari 2013

Söndag.

Tycker folk kan sluta fråga om jag fått barn än.. de vet att när det blir dags så kommer de få reda på det. men de messar som tokar ändå. och jag förstår dem. men så irriterad som man blir av att gå över och ha ont, då blir man inte en trevlig person. så om jag ens svarar så är det oftast väldigt spydigt.

idag hade vi Karl Alfred hos oss ett tag. och kevin också. värsta vildingen, kan aldrig vara still en sekund. haha. men han är så söt och go!
sen åt vi middag hos Ronja. och sedan hade vi söndagsmyset hos Masha. fick lite fina kläder till Liam och så två fina koppar i sen julklapp av Maria.
jag har haft jättespända sammandragningar hela kvällen. det gör inte direkt ont men hårda är de. så snart sätter det nog igång.

och A är på labbvecka tills torsdagkväll. det är inge roligt alls att vara ensam, men han kan inte skjuta upp det. men självklart släpper han allt och möter mig på sjukan ifall det sätter igång innan torsdag. så i veckan kommer jag vara mycket hos Emma och Daniel. så jag slipper vara ensam. och ifall det sätter igång och mamma jobbar så ska de skjutsa ner mig.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar