tisdag 5 februari 2013

Jävlaidiotjäveltillbilförare

Det var en taxichaufför som körde rakt på oss idag..
han var en millimeter (jag överdriver inte det minsta) från att köra rakt in i Liams vagn.
jävla idiot som inte ser sig för när han backar i full fart ner för en GÅGATA mitt på stan.
där det går folk..
folk med barnvagnar..

jag såg ingenting då det var snöstorm rakt i ansiktet på mig.
och sen fastnade vagnen i massa snö när jag försöker hinna flytta den så bilen inte skulle åka rakt in i den.
och i sista sekunden fick jag bort vagnen några centimeter, så bilen hamnar precis brevid vagnen och precis framför mina fötter.

den känslan.. usch.

fy fan vad rädd jag blev.
tänk om han hade kört på min lilla pojke. fy faaan.
och jag blev så arg.
jag tror chauffören blev ganska rädd då han såg mitt ansiktsuttryck..
det kan inte ha varit nådigt.
det värsta var att han bara fortsatte köra vidare.
bara struntade i att han höll på att köra på en bebis.
jävlaidiotjävel.
han borde aldrig få köra en bil mer.

bilen fick sig iallafall en snyting och chauffören skäll.
..om han bara hade vågat öppna dörren och säga förlåt..
jävla ynkrygg.


(Håller någon på att köra på ens barn så får man svära såhär mycket..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar