söndag 31 mars 2013

Godnatt vinflaskan som aldrig blev uppdrucken..

Nej gud vad överskattat det var att gå ut.
kom dock inte så långt.
var hemma klockan elva.
två kompisar har fyllt år så jag gick dit på några glas vin tänkte jag.
A var hemma med Liam och jag hade tänkt njuta av mig själv..
men njuta gjorde jag inte riktigt.
visst det var trevligt.
men helt totalt överskattat.
är mycket hellre hemma med älsklingarna.
nä några glas till god mat hos trevligt folk är supertrevligt.
men att sitta hemma hos någon med massa folk som dricker och ska på krogen.
nej tyvärr, men jag är bara så less.
visst får ni andra hålla på, det gör ju inte mig något.
men jag känner bara att nä, hellre kramar jag på min goaste bebis!

..sen var jag inte (INTE) duktig på att inte prata om min fina bebis.
och om att föda barn och så vidare.
jag SKA alltså stanna hemma ;p
höhö

2 kommentarer:

  1. Jag känner lite samma! Fast jag har inte ens nån bebis...^^ Jag försöker ibland ha lust med sånt igen, men det ska mycket till verkar det som..! Ett (eller två) glas vin till en trevlig middag med trevligt sällskap är däremot alltid uppskattat:) Vad händer? Börjar man bli åt det vuxna? Findricka är gott!

    SvaraRadera
  2. Haha ja vem kunde tro att vi skulle växa upp tillslut?! ;D

    SvaraRadera