tisdag 26 mars 2013

Todäj

Älskade finisar.

ätit alldeles för oljig lunch på kina idag.
och efter att ätit så bra och nyttig mat i några veckor resulterade i en äcklande känsla.
aldrig mer kina.

och det är tisdag.
vilket alltid. alltid. resulterar mitt kära erikshjälpen.
köpte två gamma LPdkivor en glasvas en kruka (egentligen för kryddor tror jag) men jag ska så mina egenuppfödda hjärtanpåtråd där i.
sen lite mer tyger.
har fått en dille på att sy.
har dock ingen tid då bebis vill kramas så mycket.
<3

nu har jag börjat träna på allvar.
fast fortfarande hemma.
med mina älskade hantlar.
tränat axlar ben mage rumpa och lite rygg.
med hjälp av älsklingen som kan det där.
jag behöver någon som spårrar mig lite.
och det är bejbi bäst på!
nu jävlar vill jag komma igång med träningen.
guu så skönt det är.

imorgon kommer fina gudmoran till Liam hit.
hon har ännu inte hunnit träffa honom.
det ska bli så kul.
har saknat.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar