söndag 16 juni 2013

Fem månaderskris.

Min lilla mus fyller fem månader idag. tiden går för fort. 
alla 62 kläder börjar bli försmå och han säger mammamm och härmar när man smackar. 
jag älskar att vara mamma. 
det är det bästa som finns.

På tisdag åker mina stora grabbar med farfar m.fl till Grekland. 
så jag får Liam alldeles för mig själv en hel vecka.
tomt i sängen kommer det bli.
men de veckor A är borta får alltid musen sova där. 
måste ju få ha någon brevid mig att gosa med.

snart blir det dop också.
och alla kan ju såklart inte komma.. 
varav en är Liams gudfar.
men det kan tyvärr inte hjälpas.

Och jag har äntligen fått hem mitt piano.
så jag kan öva hur ofta jag vill. 
ska sjunga på bröllop i juli.
och igen på min mosters bröllop i höst.
åh så roligt det är. 
jag blir så glad när de vill att jag ska sjunga. 
det värmer så mycket att de vill ha MIG som sjunger på deras bröllop. 
stort tycker jag.








2 kommentarer:

  1. Vem är liams gudfar nu igen? Minns inte om du sagt det... :) Vad mysigt med dop!:)

    SvaraRadera
  2. Anton heter han, Alexs barndomsvän:)

    SvaraRadera