fredag 9 augusti 2013

Long time no seen

Nej. 
det blir ingen superbloggerska av mig. 
inte för att det var tanken..
mycket kan hända på kort. 
och med lång ledighet blir man lätt lat.
eller ja. lat med att lata sig.

Liam sitter korta stunder och ålar sig fram. 6 och en halv månad.
han har fått sin andra tand och äter som en häst.
en väldigt väldigt liten häst.
han är sötaste ongen i världen och han är fortfarande lika glad. 
hela tiden.
håller på med ett "mina första år"- album till Liam.
A ska snart tatuera sig.
och jag har börjat gymma igen.
två år sedan sist. 
dags att börja nu tycker jag..
vet inte riktigt vad jag vill bli när jag blir stor.
men funderingarna rullar.
en av de fina vännerna har fått bebis.
och jag har sjuk längtan efter en till.
fast endå inte.
gud. kommer jag känna så här jämt?
så fort jag fått en bebis vill jag ha en till..
blir jobbigt det här för Alex. haha.

Så. lite av livet. kort och gott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar