tisdag 19 november 2013

Frustrerad.

Har haft så svårt att somna och sova på sistone.
ligger flera timmar efter att A somnat och stirrar i taket.
själv. inte kul.
sen när jag väl börjar bli trött så vaknar Liam till och börjar gnälla.
då får jag gå upp och banka han i baken en stund.
och han vaknar minst en gång.
tillslut tar jag upp honom i min säng om han fortsätte vakna hela tiden.
inatt vägrade han somna om tills han fick välling.
och vi har ju Kevin varannan vecka som nu efter flytten sover i samma rum som oss.
lite frustrerande.
vill ju att han ska kunna sova ostört och A som ska upp tidigt och jobba.

sen om jag väl somnar kan jag ibland vakna av mig själv helt plötsligt.
GAH! vad fasen är det för fel?
blir så irriterad och slut i huvudet av det.
och då hatar jag mig själv.
när jag inte kan vara trevlig mot familjen.
men jag har lite saker att vara nervös för så det spelar nog stor roll.
men jag får massa krypningar i foten när jag inte kan slappna av. 
fick så när jag var gravid också.
usch hata't!
(och nej jag är INTE på smällen igen)
får hoppas att nervositeten släpper snart.
orkar inte sånt här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar