söndag 22 december 2013

Hejdå.

Varför.. VARFÖR ska allt hända på samma jävla gång. 
rätt less nu..
när man precis lyckats spara undan lite extra.
IGEN. 
så händer allt allt allt. 
måste göras kamrems byte på bilen innan den går sönder.
(inte alls apbilligt) 
mina "stora" mammaledighets dagar är slut så där ramlade det bort mycket pengar.
(jag som redan hade så mycket...)
jättelite jobb på kåken denna månad.
A som inte får en full lön än för att han nyss börjat jobba igen efter praktiken.
mina vinterskor gick sönder.
och den där jävla DUBBELHYRAN!
IGEN!!!
för att inte tala om födelsedagar och jul i samma veva.
plus att jag fortfarande inte får veta om jag fått jobbet eller inte.

...........…………

hejdå pengar. 
hejdå världen.
jag tänker sitta hemma några månader. 
dra in på allt.
sluta sminka mig. 
sluta träffa folk.
sluta äta också kanske. 
skulle spara in ganska mycket.
He he.

Xoxo/Less tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar