tisdag 17 december 2013

Konst.

Förbannat vackert. 
det är precis vad det är. 
inte någon enstaka ros bakom örat. 
utan många många. 
vackra mönster och texter.
kroppens alldeles egna smycken. 
ditt alldeles egna sätt att uttrycka dig själv. 

och försök inte banka i mig att 
"det håller på att bli ute med tatueringar nu.."
jag tycker piercingar och tatueringar är mer inne och accepterat nu än det någonsin varit.
och sen... Och? 
tror du jag bryr mig ifall det håller på att bli omodernt? 
eh nej. 
eller att jag kommer få se ut såhär när jag en dag ska gifta mig?
eh ja. 
that's kinda the point.
jag väntar helst tills jag har många många fler tatueringar innan jag gifter mig..

med massa bläck och hål på kroppen. 
ja. 'cause that's me.
yo.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar