söndag 12 januari 2014

The ett år after

Såhär ett år efter är man tillbaka där man var innan. 
jag tycker själv att jag ser rätt benig ut.
fast jag väger något mer än innan jag blev gravid.
när jag var som minst så att säga.
men man springer runt så himla mycket när man har småbarn.
sitter ju aldrig still.
fast en helt annan form har man ju fått runt höfterna och så. 
även fast jag är väldigt liten.
och brösten! don't get me started..
hade önskat gå upp några kg så jag blev lite mer kurvig.
men det lär ju inte hända än på ett tag.
kanske jag lyckas när jag är klar med allt barnafödande.
hoppas.
ska ha det som mål i varje fall.

Var på världens mysigaste spa-dag idag med älskling.
så skönt och avkopplande såhär innan jobb.
och massagen.. fruktansvärt skön!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar